A LEGFONTOSABB MÓDSZERÜNK A TE ELMÉDRŐL SZÓL. 

 

Kitartóan hiszünk abban, hogy egy jó, és a tulajdonosának is tetsző arculattal a vállalkozás ténylegesen képes lehet a siker útjára állni. Egy jó arculat a tulajdonosa számára is pozitív irányba hangolja az elmét, és élesebbé teszi a célokat.

 

Ez számunkra nem csak hangzatos kijelentés, hanem valóban így is működik.
Képesek vagyunk olyan grafikai dizájnt létrehozni, amitől egy cég, vagy egy termék tulajdonosa valóban meg fogja látni a lehetőségeket arra, hogy a vállalkozása / terméke igazán jövedelmező lehessen.

EZ A DIZÁJNMÁGIA. 

A titka pedig valóban agyadban van.

 

Minden ügyfelünkkel az átlagosnál több időt foglalkozunk azért, hogy igazán megismerhessük a valódi igényeit, viszont ezen túl szó szerint segítünk abban, hogy átállítsuk a fókuszpontját egy siker- és növekedésorientált gondolkodásmódra.

 

Ebben pedig maga az arculat dizánja is segít, amit tervezünk számára.

HOGYAN MŰKÖDIK?

ÍME AZ ELMÉD:

Az emberi elme mindig azt látja meg, amire koncentrál – a tudat egyszerűen arra fókuszál, ami fontos számára, ám ezt képes a tudatalatti is befolyásolni (onnan jönnek a „bogarak” - amiről ITT olvashatsz részletesebben).

Ezért történhet meg az, hogy amikor például szeretnénk vásárolni egy fekete inget, akkor kizárólag mindenhol csak a fekete színű ingeket fogjuk észrevenni.

AZ AGY EGYSZERŰEN MEGVAKUL MINDEN MÁS SZÍNŰ INGGEL KAPCSOLATBAN.

 

Ugyanez történik akkor is ha valami nagyon foglalkoztat minket: ha problémákon rágódunk, akkor a problémákat fogjuk észrevenni.

Ám ha megoldásokra fókuszálunk: akkor a megoldásokat.

 

Ha remek üzleti lehetőségeket akarunk, mert sok pénzt akarunk keresni, és sikeressé válni, ha elhisszük, hogy képesek vagyunk rá, és nem zavarnak a "bogarak" , akkor ezen van a fókuszunk:

akkor észrevesszük ezeket a siker felé irányító lehetőségeket.

ÚGY TERVEZÜNK, HOGY DIZÁJN HASSON RÁD, EZZEL ERŐSÍTVE A TE SIKERORIENTÁLT FÓKUSZPONTOD.

MIK A VÁGYAID?

Az IMP dizájnere és csapata ezért nem csak azt fogja tőled megkérdezni, hogy mik a vállalkozásod igényei, hanem azt is, hogy a vállalkozással mik a legnagyobb terveid.

Úgy tervezünk, hogy elérhesd vele a legféltettebb üzleti vágyaidat is.

 

MEGTANÍTUNK ÁLMODNI MERNI,


és segítünk megtalálni az irányt, hogy ezt az álmot hogyan váltsd tettekre kizárólag azzal, hogy rávilágítunk a sikerorientált gondolkodásmód lényegére, ezt pedig segítünk megtartani az általunk tervezett dizájnnal.

SZÍNEK, FORMÁK ÉS SZIMBÓLUMOK VONZÁSÁBAN.

A színek, a formák hatnak a tudatalattira, és az érzésekre. A reklámszakma és a dizájnvilág ezt tudatosan használja is.

Ugyanez a helyzet a szimbólumokkal. Az ember tudatalattijában rögzülve vannak bizonyos szimbólumokhoz kötött érzések: a szmájlitól valahol mélyen mi is elmosolyodunk, a szívről pedig a szeretet, vagy a szerelem ugrik be.

 

Egy logónál, és egy arculatnál a dizájner tudatosan használja a formákat és a színeket: hat az ügyfelek tudatalattijára.

Az, hogy valami szögletesebb, vagy kerekdedebb dizájnt kap függ attól is, hogy milyen a célcsoport, a piac, és természetesen maga a vállalkozás, vagy a termék.

 

VISZONT EZEK A JEGYEK AZ ARCULAT TULAJDONOSÁRA, VAGYIS RÁD IS UGYANÚGY HATNAK. 

 

A SAJÁT VÁLLALKOZÁSOD ARCULATA KIHAT A GONDOLKODÁSODRA, ÉS KÉPES MEGHATÁROZNI A SIKERESSÉGED.

 

Egy dizájn észrevétlenül formálja az ember tudatalattiját. Hosszútávon képes rokonszenvet, kötődést, vagy épp ellenszenvet kiváltani, vagy olyan emlékeket, és gondolatokat ébreszt, ami által az agy fókuszpontja egyszerűen átáll abba az irányba, amit éppen az adott dizájn közvetít.

 

 

Amikor terveztetsz egy logót, amivel nem vagy maximálisan elégedett, nem tudsz megfelelően és igazán lelkesen azonosulni a vállalkozásoddal. Sikertelennek fogod legbelül érezni, mert nem azt látod, hogy egy rendezett, szép arculatod van, amit BÜSZKÉN viselsz: hanem azt, hogy kaotikus kezdéssel rendezetlen indulással irányítod, és bizony...

...AMILYEN A MOSDÓ, OLYAN (lesz) A TÖRÖLKÖZŐ.

Ha folyamatosan a rendezetlen logóddal, vagy arculatoddal kell találkozz, idővel megragad a tudatalattidban az, hogy a vállalkozásod rendezetlen kaotikus és sikertelen.

 

A FÓKUSZPONTOD A SIKERTELENSÉGRE FOG ÁTÁLLNI, nem fogja meglátni az agy a sikerességhez vezető lehetőségeket.


Nem leszel lelkes, hanem pontosan azzal a szürkeséggel fogsz azonosulni, amit a grafikai arculatod sugall.

 

Viszont, ha egy rendezett, neked is nagyon tetsző arculatot választottál – azzal könnyen azonosulsz: magadénak érzed vele a vállalkozást, büszke leszel rá. Lelkesít a tudat, hogy ennyire szép „arcot” kapott.

Ez a lelkesedés meg fog rajtad mutatkozni: az ügyfeleid szívesebben keresnek majd fel, és a fókuszpontod a sikerességen lesz - észre fogod venni az üzleti lehetőségeket.

 

Az IMP Design támogat abban, hogy a fókuszpontod garantáltan átálljon a sikerorientált nézőpont útjára, és ezt nem csupán megtervezi számodra, hanem el is magyarázza, hogyan tedd.

 

Ezt nevezzük tehát dizájnmágiának, ahol mi tervezési módszereink egyedülálló módon ötvözik a dizájnt, és a pszichológiát.

 

Megjegyzés: Az ügyfél kérésére / vagy a kérése jellegéből adódóan a tervezéshez általánosan adott tanácsadói, módszertani szolgáltatások elhagyhatóak, ugyanakkor külön kérhetőek is.