IMP DESIGN - NEKED TERVEZÜNK.

„Mindenki röhögött az öltözködési stílusomon, de ebben rejlett a sikerem titka. Más voltam”.
/Coco Chanel/
 
Szinte nincs ember a Földön, aki ne ismerné a híres Chanel divatházat és annak alapítóját, aki mára nem csupán a modern öltözködés egyik úttörőjeként vált legendává, hanem mint a történelem egyik legsikeresebb üzletasszonyaként is. - Egy olyan világban, ahol ez szinte elképzelhetetlen lett volna.
 
Ám a divattervező más volt mint a korának emberei, máshogy gondolkodott, máshogy látott, mert belevágni az újításokba, egyedi arculattal rendelkezett, hitt benne, és nyert.
 
Coco Chanel egyedi kinézete, látásmódja és vakmerősége volt az, ami meghozta számára azt az átütő sikert, amivel az egyik
legdinamikusabban fejlődő, és leggazdagabb vállalatot építhette fel.
 
AZ IMP DESIGN IS ELTÖKÉLTEN HISZ ABBAN, HOGY A SIKER KULCSA AZ, HA MERÜNK KITŰNNI
A TÖMEGBŐL, HA A SZOLGÁLTATÁSUNKAT, VAGY A TERMÉKÜNKET VONZÓVÁ, ÉS EGYEDIVÉ TESSZÜK MÁSOK SZÁMÁRA.

ÜDVÖZLÜNK

A stúdió alapítója és motorja, Bodnár Ágnes tervezőgrafikusként kezdte a pályafutását, és már a kezdetektől az munkált benne, miként lehetne a kreatív, IMPresszív dizájnt visszavinni az üzleti világba és a hétköznapokba is úgy, hogy annak a puszta szépségnél több funkciója legyen.

Vissza akarta hozni a stílusosságot, és a vonzó IMPresszív megjelenést az emberek világába.

 
Az IMP Stúdió ötlete tehát innen ered, ám a küldetése ennél is több.

 
Az IMP Design Stúdió küldetése és hitvallása, avagy mottónk
a közös siker.
 
Stúdiónk megalapításakor három fő célt tűztünk ki magunk elé:
 
  1.  A sikernek arc(ulat)a van. A vállalkozások felvirágoztatása és támogatása egy újfajta szemlélet szerint
  2.  A vállalkozások felkészítése az új generációkra, főleg a már fogyasztó réteget képviselő Y generációkra és a 21. századi piaci változásokra.
  3. Tervezzük vissza a világot: vagyis olyan különleges, stílusos és megfizethető termékek és megoldások piacra dobása a cél a webshopon keresztül, amelyek valódi örök darabokká / termékekké válhatnak az életedben. Mert a stílus, és a minőség örök, mi pedig nem szeretjük a "gagyi, porfogókat".
 

A SIKERNEK ARC(ULAT)A VAN

VÁLLALKOZÁSOK FELVIRÁGOZTATÁSA ÉS TÁMOGATÁSA EGY ÚJFAJTA SZEMLÉLET SZERINT
 
 
Az alapítónk többgenerációs vállalkozó családban nőtt fel, így észrevette, hogy a legtöbb vállalkozó mennyire nem ér rá kiteljesíteni a saját vállalkozását. Örökké rohannak, időhiányban szenvednek, és akárhányszor felmerült a vállalkozásuk marketingezése, vagy épp grafikai megújítása mindig azt látta,  hogy az állandó időhiány miatt lehetőségük sincs ezzel foglalkozni, akármennyire is szerettek volna, sőt kifejezetten nyűgnek találták az egész folyamatot.
 
Pedig igazán vonzó marketing és arculat nélkül sikeres vállalkozást egyre inkább lehetetlen működtetni.
Igen, amikor az elégedett ügyfelek ajánlják a szakembert egymásnak, az is marketing! Ez a mai, online tér uralta világban pedig hatványozottan igaz.
 
Akik viszont figyelmet fordítanak a marketingre, és a megjelenésükre azok ismertebbé válnak sőt, pont emiatt lesz egyre több idejük saját magukra is, hiszen a vásárlók szó szerint hűek lesznek hozzájuk, mert egyfajta nívónak érzik azt, hogy egy igazán jó nevű és stílusos, IMPresszív megjelenésű vállalkozás szolgáltatásait igényeljék.
 
A hűséges, visszatérő vásárlók pedig egy idő után automatikusan képesek fenntartani az általuk szeretett vállalkozást. Melyik vállalkozó ne álmodna egy olyan cégről, ahol nem kell rohanni az ügyfelek után?
Mert a sikernek valójában arca van. Arca kell, hogy legyen.
Ez a lovebrand, azaz „szerelemmárka” vagy „szeretett márka” célja és lényege.
 
Pont ettől a gondolattól vezérelve jutottunk el odáig, hogy mi lenne, ha gyakorlatilag mindent egy kalap alatt letudhatnának
a minket felkeresők, sőt többlettudást kapnának arra, hogy ők is szeretetmárkává válhassanak? Arcot adunk a cégeknek.
A siker arcát.

A VÁLLALKOZÁSOK FELKÉSZÍTÉSE AZ ÚJ GENERÁCIÓKRA

...FŐLEG A MÁR FOGYASZTÓ RÉTEGET KÉPVISELŐ Y GENERÁCIÓKRA ÉS A 21. SZÁZADI PIACI VÁLTOZÁSOKRA.

 

A mai fizetőképes, fiatalabb vállalkozói és fogyasztói nemzedékek tényleg komplex megoldásokat keresnek, és az egész világ visszavonhatatlanul is erre halad.
A vásárlóknak már nem elég a jó termék: szépet akarnak, vonzót akarnak, szeretetet akarnak még egy sima autószerviztől is. Magyarországon szintén évről évre növekszik erre az igény – a piac erősen változóban van.

Az emberek szeretetre vágynak. Ezt a szeretet érzést és szeretve lenni érzést egyre jobban ma már leginkább a márkák és vállalkozások tudják megadni a legtöbb embernek.

 

Azt gondoljuk, hogy ha sikerül ezt egy cégnek megadnia, akkor az valóban segítheti az embereket, sikerélményt ad számukra, siker érzést ad, ami kihat mindenkire és mindenre. Hisszük, hogy ez képes jobbá tenni az emberek életét, mert ha jó dolgokat adunk jó emberekként, szeretettel és odafigyeléssel az másokat is jobbá tesz.

Mi nem csak szimplán egy arculatot tervezünk neked, hanem mesélünk arról is tervezés közben, miként használd hatékonyan az új, IMPresszív arculatodat! Segítünk olyan alapvető fogások elsajátításában, amikkel tényleg sikert érhetsz el.

TERVEZZÜK VISSZA A VILÁGOT!

...VAGYIS OLYAN KÜLÖNLEGES, STÍLUSOS, MEGFIZETHETŐ TERMÉKEK ÉS MEGOLDÁSOK PIACRA DOBÁSA A CÉL.

 

Imádjuk, ha például egy minőségi teának a csomagolása is stílusos és elegáns, ha a doboza önmagában nem pusztán funkcionális, hanem valódi alkotás is, ami jól mutat az asztalon.
Mert azt gondoljuk, hogy a a művészi tervezésnek itt van igazán értelme, amikor a funkcionalitásba helyezzük azt át.

Szeretjük, ha egy tárgynak több funkciója is van, miért kéne azonnal a kukába kerülnie?  Miért is ne tervezhetnénk meg úgy, hogy az egykori teás doboz később még mutatós ékszeres ládikóvá is válhasson?

Megvalósítható? Naná. Ám ha mégsem, akkor is úgy gondoljuk, a Föld élővilágának védelme megéri azt, hogy a nem újrahasznosítható termékeink csomagolása is úgy készüljön, hogy a lehető legkevésbé terhelje a környezetünket.

 

Az ökológiai szempont, az újrahasznosítás és a tárgyaknak való új funkcióadás az IMP Stúdió számára kiemelten fontos küldetés.

DOLGOZZUNK NEKED, HOGY MÉG SIKERESEBB LEGYEN A VÁLLALKOZÁSOD?

Alkossuk meg együtt a vállalkozásod lovebrandjét, sikermarketingjét és ütős arculatát!

Vedd fel velünk itt a kapcsolatot:

info@impdesign.hu
+36 70 614 59 17
designimp